a.comment-link:before{content:"1050";}

IT ALL ABOUT ME AND MY LIFE...!

A builder, hard worker, honest, with your feet planted squarely on the ground, you bring structure to the world. Your work requires a tangible finished product at completion. You are excellent at details and routine. Your economical and practical side make...s you a good accountant, efficiency expert, programmer. Analytical and organized, you bring order for others. It is possible that you could work in the field of law and order, as you can assume much responsibility and help to protect others. Your work has an earthly quality to it, and you are here to experience the world as a structured place.

Tuesday, 10 April 2012

saya anak kampung!

Saya ank kampung sebab tu suka masuk hutan!!Bagi aku hutan tu macam rumah aku dah..hehehe...tiap kali offday, aku mesti pg ke kebun bapa aku...Bapa ku kan seorang petani...aku tak malu nak ngaku aku ni sebanarnya anak seorang petani...buat ape nak malu kan ...kenyataan...hehehe..i bkn nya orang kaya...idup susah juga,...tapi tak juga susah samapai tak dapat nak makan ayam kfc...hehe..balik kepada kisah i sebagai anak kampung tadi......Sebagai anak kampung atau orang kampung mesti tak lari dari hutan tropika...hmmmm...Hutan tropika ni lah tempat permainan ku.I dari kecil lagi dah masuk hutan ni..i suka cari rebung,cari paku pakis,memancing,cari kijang dan macam macam ada.....u orang ada tak buat macam i ni...hihi...


Beberapa mingu yang lepas aku dan 2 ornag kazen ku pergi kebun bapaku..tepi kebun tu kan ada hutan.so i bawa kami tiga jalan2 dlm hutan sambil mencari hasil hutan..kami dapat kulat,dapt rebung,paku pakis...best sangat sangat lerr...
















 tengok muka pun dah taukk njoy je kan..hehehe...siap dengan posing2 lagi ambik gambar..haha...,masa kutip cendawan tu kan memamg berebut lah sebab nak tahu sapa yang banyak kumpul..haha...lepas tu kami pergi cari buah labu kuning...Labu ni ditanam oleh i ..u all caya tak??mesti tak caya punya...i punya lah bangga masa kazen i kata labu ni besar2 semua lah...pastu manis lagi...fuhhh!









continue lagi kelak...ada keja nak wattt..hihi

No comments: