a.comment-link:before{content:"1050";}

IT ALL ABOUT ME AND MY LIFE...!

A builder, hard worker, honest, with your feet planted squarely on the ground, you bring structure to the world. Your work requires a tangible finished product at completion. You are excellent at details and routine. Your economical and practical side make...s you a good accountant, efficiency expert, programmer. Analytical and organized, you bring order for others. It is possible that you could work in the field of law and order, as you can assume much responsibility and help to protect others. Your work has an earthly quality to it, and you are here to experience the world as a structured place.

Tuesday, 10 May 2011

my beloved daughter big days..

Dua tahun sudah berlalu...masa yang begitu pantas dan tidak ku sedar umur nya sudah menjangkau 2 tahun,...dalam masa 2 tahu ini walau sepantas mana pun masa ini berlalu namun pengalaman manjadi ibu tunggal bukan lah perkara yang cukup mudah atau senang bagi seorang insan yang bergelar ibu tunggal!!Ia adalah suatu pengalaman yang cukup menyakitkan dan memeritkan namun bagi saya ia adalah pengalaman yang cukup indah dan menjadi salah satu sejarah dalam diary kehidupan saya.

Balqis atau nama sebenarnya Daniella Vanielly lahir pada 11 may 2009 di  lahir dengan sifat yang cukup dan matang.Saya sebagai ibunya merasakan cukup bersyukur dengan kelahirannya walaupun dalam masa yang sama hati seorang ibu perit manangung segala bebanan2 yang tak terbatas,namun dalam soal ini tidak ada sesiapa yang dipersalahkan.kelahiran balqis telah banyak membawa seribu rasa suka dan duka dalam hidupku.Kelahiran nya telah mengajar aku mengenal erti kehidupan yang sebenarnya.Sikapnya yang happy good lucky membuat hati ibu ini sering tergelak dan tersenyum selalu.Dia telah menceriakan kehidupanku.Walau bagaimana pun dia sering mencuit hati ku sebagai ibunya.Kekadang keletahnya membuat aku terasa geram ,marah namun aku tahu dia hanya seorang kanak2 yang tidak tahu apa2 perasaan seorang ibu.NAmun aku tahu di usianya ini dia sedang
belajar untuk memahammi  kehidupan ini....

Balqis in ur big day mummy nak ucap hapy birthday to u..mummy love u always.No matter what,u are my  beloved daughter...May God bless u always .muahhhhh

No comments: