a.comment-link:before{content:"1050";}

IT ALL ABOUT ME AND MY LIFE...!

A builder, hard worker, honest, with your feet planted squarely on the ground, you bring structure to the world. Your work requires a tangible finished product at completion. You are excellent at details and routine. Your economical and practical side make...s you a good accountant, efficiency expert, programmer. Analytical and organized, you bring order for others. It is possible that you could work in the field of law and order, as you can assume much responsibility and help to protect others. Your work has an earthly quality to it, and you are here to experience the world as a structured place.

Sunday, 6 February 2011

LET GO...

Tahun semalam 2010 adalah tahun yang paling mencabar buat saya..dan saya tak nak ia berlaku lagi pada tahun 2011 ini..mulai sekarang saya janji pada diri saya,saya tak nak menjadi hipokrit pada siri sendiri,tiada timbang rasa pada org lain lagi tetapi saya akan bertimbang rasa pada diri saya sendiri yang selama ini saya abaikan...terlalu mendiamkan diri sampai memakan diri sendiri...kekadang kena selfish juga utk diri sendiri...so,i suggets to myself to move foward for better life...and forget the past.And i know i will do it..kepada mereka mereka yang pernah menganiyai saya,atau menjual kisah  saya,saya ucapkan terima kasih kerana anda   memang wartawan terhebat sebab anda telah menyebar kisah suka duka kehidupan saya  tanpa dibayar.Sungguh bertuah kepada  agensi yang mengambil anda untuk membuat artikel secara percuma tanpa dibayar!!siapa pun anda ,siapa pun awak...hanya Allah tahu.Baik perbuatan anda,baik lah yang anda dapat...buruk yang anda beri ,hanya Allah yang dapat menjawap keburukan anda itu..i no comment ..

2011,pasti tahun ini akan lebih mencabar lagi dan saya pasti saya boleh melaluinya kerana saya tahu Allah tu selalu ada untuk menyuluh jalan-jalan ku.Saya adalah milik Nya,jadi saya tak perlu takut kepada manusiawi...saya hanya perlu takut pada Allah yang  Maha Esa..Terima Kasih Ya Allah untuk masalah-masalah yang lalu,aku tahu Alalh tak akan beri daku sesauatu yang diluar batas kemampuan ku sebagai hamba-Mu.Untuk sekian kalinya saya mohon pengampunan atas dosa-dosa yang lalu.Ya Allah,suluhi lah jalan-jalanku biar daku  menemui kehidupan yang sempurna...

No comments: