a.comment-link:before{content:"1050";}

IT ALL ABOUT ME AND MY LIFE...!

A builder, hard worker, honest, with your feet planted squarely on the ground, you bring structure to the world. Your work requires a tangible finished product at completion. You are excellent at details and routine. Your economical and practical side make...s you a good accountant, efficiency expert, programmer. Analytical and organized, you bring order for others. It is possible that you could work in the field of law and order, as you can assume much responsibility and help to protect others. Your work has an earthly quality to it, and you are here to experience the world as a structured place.

Sunday, 13 February 2011

dah jatuh ditimpa tangga pulak..

Dah jatuh ditimpa tangga pulak...apa lah nasib ku hari ini..Dah lah membawa hati nan pilu ,tup tup aku punya HUSBAND no 1  kena hentam pulak...sedih tersangat sedih bila tgk husband aku ,my little viva hancus disamun oleh pencuri semalam..setakat tu tak ape,boleh atur ..ditambah lagi segala handbag dan wallet serta dokument penting aku  diambik tanpa rasa  takuuT!!!Dah nama nya pencuri,hati perasaan aku si pemiliknya bukan nya ingat nak fikir,yang ada dalam otak nya,duit dan barang2 berharga..tapi syukur alhamdulilah sebab my husband tu tak di bawa lari sebab aku dah pasang scurity untuk jaga my husband tu....yang aku geram tersangat geram adalah gambar aku dengan anak  yang baru aja ku cuci seminggu yang lepasa lesap bersama hanbag aku..huhu..punya lah sedih hati aku..bila ku kenang lagi ada satu kad sesorang bagi aku dulu,masa 1st time i jumpa dier lesap juga bersama wallett...hanya itu sahaja yang penguat semangat bila berduka...Kad itu mengingatkan aku padanya bagaimana detik perkenalan ku dengan dier...haha..lucu dan penuh lawak!!!..Aku tipu dierr...!!hohohoo...bila ku kenang  aku sedih sangat sangat....ntah apa lah yang terjadi sekrang...Haaa...aku punya pasal lerr,gedik  sangat mcm tak ada laki lain lagi..huhuhu..tak ape...kalau ada jodoh pasti tak ke mana..tak ada jodoh what to do....life must go on...!!!be strong for the nxt ..nxt and next..!

No comments: