a.comment-link:before{content:"1050";}

IT ALL ABOUT ME AND MY LIFE...!

A builder, hard worker, honest, with your feet planted squarely on the ground, you bring structure to the world. Your work requires a tangible finished product at completion. You are excellent at details and routine. Your economical and practical side make...s you a good accountant, efficiency expert, programmer. Analytical and organized, you bring order for others. It is possible that you could work in the field of law and order, as you can assume much responsibility and help to protect others. Your work has an earthly quality to it, and you are here to experience the world as a structured place.

Sunday, 23 January 2011

Life is some feelings of heart.! Which is to be shared with another heart.! The feelings & sharings Life is some feelings of heart.! Which is to be shared with another heart.! The feelings & sharings

Yesterday is history  and todays is new breath  for me..thanks Allah for giving me this life again...when i'm loking at my past..it's was my "NIGHT MARE" every second in my life...what ever is it,i know i'm the strong women to face my days...The new year still new...and the days alwas change...and  i belive i can move foward like before...smile..(:")...
Nothing much for sharing today,here i just want to write down what ever inside my head,my heart,my felling ..and my mind..i tell u guys,it's S**K but i'm happy now..entahlah..hidup ini seumpama roda yang berputar dan tak selamanya kita di atas dan tak slamanya kita dibawah..kekadang apa yang kita buat tu kita menyakit kan hati orang lain tanpa kita sedari...dan tanpa kita sedari kita telah menjadikan diri kita orang yang kejam,tergamak melakukan itu hanya kerana inginkan nya...selama setahun aku dipenuhi oleh persoalan yang tak pernah terjawap..sayang menjadikan aku lupa untuk mengungkap segala permasalahan ini..dan dalam diam aku ditikam dari belakang..tapi aku membutakan mataku,mentulikan telinga ku kerana aku terlalu yakin dengan hubungan ini..namun akhirnya aku tahu  dia bukan milik ku dan dia bukan dicipta untuk ku.....justeru itu,aku memutuskan untuk cerai
kasih dgn  nya ..aku tak nak menyakit banyak jiwa,cukuplah apa yang ku lalui dan ini akan menjadi pengalaman ku...memutuskan nya samalah aku mencabut hati sendiri...perit teramat sangat tapi aku harus cekal dan aku tahu aku wanita yang tabah seperti sebelumnya...bagiku lebih baik melepaskan nya daripada hidup dalam kepuraan org lain..seandainya aku di diberi peluang sekali lagi,tak mungkin aku memilih untuk hidup dalam kebohongan...prinsip ku..berani kerana benar,takut kerana salah..

No comments: