a.comment-link:before{content:"1050";}

IT ALL ABOUT ME AND MY LIFE...!

A builder, hard worker, honest, with your feet planted squarely on the ground, you bring structure to the world. Your work requires a tangible finished product at completion. You are excellent at details and routine. Your economical and practical side make...s you a good accountant, efficiency expert, programmer. Analytical and organized, you bring order for others. It is possible that you could work in the field of law and order, as you can assume much responsibility and help to protect others. Your work has an earthly quality to it, and you are here to experience the world as a structured place.

Monday, 7 June 2010

sungguh tidak adil...

"yesterday is history,todays is agift,tomorow is mystery"...betul kah???ntah lah...aku dah naik muak juga dgn hidup aku yang tak menentu sejak akhir2 ni....benar kah aku tok mmg bawa masalah???ntah lah...aku rasa  aku dah jadi diri aku sendiri...aku tak pernah rasa diri aku perfect tapi aku rasa aku dah buat yang terbaik utk diriku sendiri baik dalam kerja lebih lagi yang melibatkan hati da perasaan...tentang hati susah  nak duga...tapi di pengakhirannya aku juga yang banyak kali terluka..why??org kata kawan biar seribu,bercinta biar satu...betulkah pepatah tok?gara gara cinta yang satu lah aku jadi setia dan penamatnya aku jadi org paling bodoh...ntahlah....bak kata nyanyi  mely.."hati ini hancur dan luluh kerana mu..."hehehe...lupa lupa ingat pula ku lirik lagu ni..lama tak g karoke.....hahahahah..ada lgi i mencarut..
ok kembali kepada KASIH PERTAMA...opppsss....salah...balik dgn story tadi...2 hari beerturut2 aku sedih..bkn 2 hari ehh...hampir 3 weeks dah i sedih...kecewa bangettt ehh...sekarang aku dalam delima..aku sayang banget tapi dalam masa yang sama nya sik caya aku..huhuhu...aku di kata kan sama dgn org lain pulak..malas lah...aku rasakan aku nak jadi mcm hidup aku dulu..juz happi aja dgn my life ..NO MEN...yaaaaahhhh..i think it's better for me now...no need them...2nd time alraedy i having affair like this...i nvr win and selalu jadi mangsa and di suspek menjahanam kan rmh tangga org...sediiihhh i...mmg gitu kah yang no2..blm lagi jadi sahhh...hhuhuuuhu...kalau kita orag rasa kau prmpn jahat pun i tak kisah lah...mmg padangan manusia mcm tu  kat org mcm i..."janda muda"..hukhuk....u ol nak coment ke..lantak lah..yang penting i dapat luah perasaaan kecewa i kat sini..this my dairi.....aku nak minta maaf jaadi aku tak ada utang lagi...i ngaku i salah tempat nak bergantung kasih or minta perlindungan..nya si btl2 sayang kat i...nya alang that y nya mauk ada 2...now i must move to my way.....only one way one words one heart one god one beloved one...TO BE ONE ..always and forever...!!!!!!

No comments: